we take
data personally

 

I Inspari handler business intelligence om mye mer enn data. Det handler om mennesker. Formålet med business intelligence er derfor ikke å skaffe og berike data. Formålet er å berike mennesker gjennom data.

 

Som en 360° business intelligence-partner for ambisiøse bedrifter gir vi kundene våre evnen til å fatte bedre beslutninger og utvikle virksomheten med data. Derfor tar vi data personlig og oppfordrer kundene våre til å gjøre det samme.

business intelligence
ansikt til ansikt

 

Siden starten i Danmark i 2008 har Inspari vokst til å bli et solid, internasjonalt business intelligence-foretak med mer enn 110 BI-konsulenter med lidenskap for data. Vi har lokaler i Norge, Romania og Danmark. Vi tror på langvarige samarbeidsrelasjoner basert på tillit, ansvar og kvalitet, og derfor møter vi alltid kundene ansikt til ansikt med fokus på den enkelte kundens forretningspotensiale. Et potensiale som vi bidrar til å utnytte.

Gjennom årene har vi utviklet en sterk metode og kunnskap om beste praksis innenfor business intelligence-løsninger, blant annet i advokatbransjen, detaljhandel og merkevare samt industri og produksjon. Vi har samtidig tatt vare på verdifull tilpasningsdyktighet, noe som gjør at vi jobber raskt, effektivt og dedikert – og alltid med en ja-innstilling som en naturlig del av arbeidsmiljøet.

Helt grunnleggende for virksomheten vår er også motet og viljen til våre mer enn 400 aktive kunder som bruker data til å kartlegge fortiden, diagnostisere nåtiden og forutse fremtiden. Og vi er stolte over å være en del av deres fortsatte suksess.

det endelige oppgjøret
med magefølelsen

 

Data. Big data. Business Intelligence. Resultatstyring. IoT. Avansert analyse. Glem vakre ord et øyeblikk og still deg selv følgende spørsmål:

Bidrar data til at du og kollegene dine kan fatte riktige beslutninger i forretningskritiske situasjoner? 

Med Inspari som samarbeidspartner vil svaret være ja.

Vi hjelper kundene våre med å gå fra data til kunnskap – og fra vitenskap til verdi – gjennom intelligent bruk av data. Derfor er vi stolte over at kundene våre sammen har kunne si adjø til beslutninger utelukkende tatt på grunnlag av god magefølelse og i stedet basere beslutninger på ekte kunnskap og innsikt.

vår
misjon

Verden er i forandring, og mengden av data vokser for hvert sekund som går. I Inspari dreier det seg ikke om mengden av data. I Inspari jobber vi med menneskene som bruker data til å treffe verdifulle beslutninger. Beslutninger som utgjør en forskjell for alle – både i virksomheten og for verden.

improve decisions for everyone through people and data

 


våre
verdier

/ we are ambitious
Vi må tenke store tanker og ville mer på vegne av våre kunder og oss selv Derfor er ambisjonsnivået vårt høyt - og alltid i øyehøyde der vi er.


/ we take responsibility
Å få ansvar er en gave. Å ta ansvar ligger i vårt DNA. Derfor tar vi aktivt ansvar sammen med mennesker som løfter ambisiøse virksomheter til nye høyder.


/ we live quality
Vi lever kvalitet, ikke som et valg, men fordi vi ikke kan la være. Vi setter oss selv og vår kompetanse i verdensklasse i spill for å oppnå løsningene som forbedrer beslutninger for alle.


/ we believe in sustainability
Et globalt fotavtrykk skal verken forstås som varm luft eller som global oppvarming. Vi vet at det er store ord. Derfor tenker vi små ting i hverdagen i det store perspektivet. Det må være meningsfylt - for kunden, for våre omgivelser og for oss selv.

gazelle marathon

7 gaselle-priser
på rad

 

Som en vekstbedrift er vi ydmyke og veldig stolte over de 7 gaselleprisene på rad vi har fått av den danske næringslivsavisen Børsen! Vi har et spesielt uttrykk som vi bruker flittig i Inspari – nemlig #åvinnesammen. Å få 7 gasellepriser på rad er absolutt å vinne sammen. Det er resultatet av en helt enestående laginnsats fra fantastiske mennesker med en tilknytning til Inspari – kundene, samarbeidspartnerne og medarbeiderne.

Børsen-gaselle i 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 og 2016.

Privacy