data-driven
retail ´18
konferanse 20.11.18

 

Detaljhandelen har alltid vært rik på data, men mengden og kompleksiteten blir stadig større. Med den nye teknologien har data aldri vært lettere tilgjengelig og mer detaljert. Men får du mest mulig ut av data potensialet ditt? Har du de riktige dataene for å skape den perfekte omnichannel opplevelsen for kundene dine? Og utnytter du moderne teknologi som Machine learning og AI for å komme foran konkurrentene? 


Med Data-Driven Retail ‘18 kommer dere ned til dybden av dataene slik at du virkelig kan sikre den beste kundeopplevelsen og den sunneste forretning. 

Den mest data-drevne virksomheten overlever. 


Det er gratis å delta.
 

20. november, Gamle Museet, Oslo.

derfor skal du delta
i data-driven retail ’18

Tenk på potensialet for din detalkjede. Når du deltar på Data-Driven Retail ’18 får du innsikt i:

  • Hvordan du gjør data til det aller viktigste konkurranseparameter
  • Hvordan analyse av data er nøkkelen til å utnytte din kjedes datadrevne potensial
  • Hvordan du dra nytte av mobil data og AI & machine learning
  • Hvordan marketing automation gjør en forskjell for kundene dine

opplev 
erik thorstvedt
til data-driven retail

 

Igjen i år er dagens vert Erik Thorstvedt. Han tar sammen med dagens partnere deltakerne med på en reise for å forløse det datadrevne potensial og klargjøre detaljkjedene til fremtidens detaljhandel.

 

dagens 
agenda

 

Data betyr ingen ting uten mennesker. Data-Driven Retail ‘18 handler derfor også om den gode dialogen mellom mennesker. Dagens moderator sørger gjennom intervjuer på scenen for at du som publikum får både dypere innsikt og får mulighet til å stille spørsmål. 

Gled deg til en forrykende dag med fokus på å skape ekte forretningsverdi gjennom data.  

 

 

 

 

 

  

 

 


08.30 - 09.00:  Registrering & enkel frokost

 

09.00 - 09.10:  Velkommen til Data-Driven Retail ‘18

 

09.10 - 09.50:  Fremtidig BI innen Retail

/ Jens-Jacob Aarup, CEO, Inspari

09.50 - 10.00:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt
 

10.00 - 10.30:  Georg Jensen

/  Rasmus Brogaard Hede, Head of Global IT & Digital Transformation

11.30 - 11.40:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt


10.40 - 11.00:  Pause

 

11.00 - 11.30:  Sponsor presentasjon

/  To be announced 

11.30 - 11.40:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

11.40 - 12.10: Sponsor presentasjon

/  To be announced 

12.10 - 12.20:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

 

 
 

 

12.20 - 13.00:  Lunsj 

 

13.00 - 13.30:  Klubben.no

/ Erik Heggelund, CEO 

13.30- 13.40:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

13.40 - 14.10:  Sponsor presentasjon

/ To be announced  

14.10 - 14.20:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

14.20 - 14.45:  Pause 

 

14.45 - 15.30:  "Make it all about me, and I'll buy it!"

/ Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer, Agillic

15.30              Takk for i dag!

dagens
foredragsholdere

 

 

 

 

 / Jens-Jacob Aarup, 
CEO, Inspari 

 

 

 

 

 

Rasmus Brogaard Hede, 
Head of Global IT & Digital Transformation, Georg Jensen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ Erik Heggelund
CEO, Klubben.no

 

 

 

 

 

/ Rasmus Houlind, 
Chief Strategy Officer, Agillic 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ to be announced 
to be announced

 

 

 

 

 

/ to be announced 
to be announced

 

 

 

praktiske
oplysninger

 

Tid:

20. november fra kl. 9.00– 16.00
(Enkel frokost fra kl. 8.30 – 9.00)

Vennligst merk at vi har et no show gebyr på 500kr, og at alle Data-Driven Retail '18 partnere har tilgang til deltakernes kontaktopplysninger.

 

Sted:

Gamle Museet
Dronningens Gate 4
0152 Oslo

Se på kartet

 

 

Målgruppe:

Dagens program er satt sammen for å inspirere ledere og mellomledere i mellomstore og store detaljkjeder med fysiske produkter og flere kanaler. 

 

 

meld deg på
& kom under huden
på dataene deres

 

Delta på Data-Driven Retail '18 i Oslo og få inspirasjon til å utnytte datapotensialet for å bli mer datadrevne og få et konkurransefortrinn.

 

 


kontakt meg
hvis du vil vite mer?

john stensborg
country manager, inspari
+47 22 42 14 00
jos@inspari.com

 

 

 

møt 
dagens 

partnere

 

 

 

 

 

 

 

 

Som en 360° business intelligence-partner for ambisiøse bedrifter innen detaljhandel og merkevare gir vi kundene våre evnen til å fatte bedre beslutninger og utvikle virksomheten med data. Dataarbeidet er ikke bare veien til en dypere og mer verdiskapende forståelse av forbrukernes behov, atferd og lojalitet. Det gir også forretningskritisk kunnskap om f.eks. butikk- og lageroptimalisering, opp- og mersalg og supply chain management. Siden starten i Danmark i 2008 har Inspari vokst til å bli et solid, internasjonalt business intelligence-foretak med mer enn 130 BI-konsulenter med lidenskap for data. La datareisen starte her og innfri virksomhetens datadrevne potensial på inspari.no

 

Privacy
Vi elsker cookies og data i Inspari. Nå som du landet på denne siden, skal du vite at vi sender en virtuell Oreo i din retning. Vi bruker den for analyse og tilpassing av innhold Ja / Nei / Læs mere