data-driven
retail ´18
konferanse 20.11.18

 

Detaljhandelen har alltid vært rik på data, men mengden og kompleksiteten blir stadig større. Med den nye teknologien har data aldri vært lettere tilgjengelig og mer detaljert. Men får du mest mulig ut av data potensialet ditt? Har du de riktige dataene for å skape den perfekte omnichannel opplevelsen for kundene dine? Og utnytter du moderne teknologi som Machine learning og AI for å komme foran konkurrentene? 


Med Data-driven retail '18 kommer dere ned i dybden av dataene slik at du virkelig kan sikre den beste kundeopplevelsen og den sunneste forretning. 

Den mest data-drevne virksomheten overlever. 


Eventet er utsatt til 2019

opplev 
erik thorstvedt
til data-driven retail

 

Igjen i år er dagens vert Erik Thorstvedt. Han tar sammen med dagens partnere deltakerne med på en reise for å forløse det datadrevne potensial og klargjøre detaljkjedene til fremtidens detaljhandel.

 

dagens
foredragsholdere

 

 

 

 

 / Jens-Jacob Aarup, 
CEO, Inspari 

 

 

 

 

 

Rasmus Brogaard Hede, 
Head of Global IT & Digital Transformation, Georg Jensen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ Erik Heggelund
CEO, Klubben.no

 

 

 

 

 

/ Rasmus Houlind, 
Chief Strategy Officer, Agillic 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ to be announced 
to be announced

 

 

 

 

 

/ to be announced 
to be announced

 

 

 

dagens 
agenda

 

Data betyr ingen ting uten mennesker. Data-driven retail '18 handler derfor også om den gode dialogen mellom mennesker. Dagens moderator sørger gjennom intervjuer på scenen for at du som publikum får både dypere innsikt og får mulighet til å stille spørsmål. 

Gled deg til en forrykende dag med fokus på å skape ekte forretningsverdi gjennom data.  

 

georg jensen

 

 

 

agillic

 

 

 

klubben no

  

 

 


08.30 - 09.00:  Registrering & enkel frokost

 

09.00 - 09.10:  Velkommen til Data-Driven Retail ‘18

 

09.10 - 09.50:  Fremtidig BI innen Retail

/ Jens-Jacob Aarup, CEO, Inspari

09.50 - 10.00:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt
 

10.00 - 10.30:  Sånn blir du data-drevet som 114-åring

/  Rasmus Brogaard Hede, Head of Global IT & Digital Transformation, Georg Jensen

11.30 - 11.40:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt


10.40 - 11.00:  Pause

 

11.00 - 11.30: To be announced

11.30 - 11.40:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

11.40 - 12.10: To be announced 

12.10 - 12.20:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

 

 
 

 

12.20 - 13.00:  Lunsj 

 

13.00 - 13.30:  Empowerment – Data til de som trenger det!

/ Erik Heggelund, CEO, Klubben.no 

13.30- 13.40:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

13.40 - 14.10:  To be announced

14.10 - 14.20:  Utdypende intervju fra Erik Thorstvedt

 

14.20 - 14.45:  Pause 

 

14.45 - 15.30:  "Make it all about me, and I'll buy it!"

/ Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer, Agillic

15.30 - Takk for i dag!

praktiske
oplysninger

 

Tid:

20. november fra kl. 9.00– 16.00
(Enkel frokost fra kl. 8.30 – 9.00)

Vennligst merk at vi har et no show gebyr på 500kr, og at alle Data-driven retail '18 partnere har tilgang til deltakernes kontaktopplysninger.

 

Sted:

Gamle Museet
Dronningens Gate 4
0152 Oslo

Se på kartet

 

 

Målgruppe:

Dagens program er satt sammen for å inspirere ledere og mellomledere i mellomstore og store detaljkjeder med fysiske produkter og flere kanaler. 

 

 

møt 
dagens 

partnere

 

 

 

 



Hvorfor velge ALSO? Det beste svaret på det vil du få fra kundene våre: ALSO er en erfaren partner som du kan stole på. Hos ALSO selger vi ikke bare lisenser, vi selger skreddersydde IT-løsninger. I tillegg til å ha den mest avanserte markedsplassen, tar vi oss også tid til å forstå de utfordringene du har og hvilke tjenester du trenger å satse på for å øke lønnsomheten. Vi ønsker å investere i å lære opp og utvikle våre partnere, slik at du kan oppnå ditt fulle potensiale innen IT verden, og som IT partner. Derfor har vi et bredt tilbud av utdanning, trainings og sertifiseringer. Kundene velger ALSO på grunn av den store merverdien de får.
alsosoftware.no/

 

 

 

Som en 360° business intelligence-partner for ambisiøse bedrifter innen detaljhandel og merkevare gir vi kundene våre evnen til å fatte bedre beslutninger og utvikle virksomheten med data. Dataarbeidet er ikke bare veien til en dypere og mer verdiskapende forståelse av forbrukernes behov, atferd og lojalitet. Det gir også forretningskritisk kunnskap om f.eks. butikk- og lageroptimalisering, opp- og mersalg og supply chain management. Siden starten i Danmark i 2008 har Inspari vokst til å bli et solid, internasjonalt business intelligence-foretak med mer enn 130 BI-konsulenter med lidenskap for data. La datareisen starte her og innfri virksomhetens datadrevne potensial på inspari.no

 

 

 


kontakt meg
hvis du vil vite mer?

john stensborg
country manager, inspari
jos@inspari.com
+47 22 42 14 00

Privacy
Vi elsker cookies og data i Inspari. Nå som du landet på denne siden, skal du vite at vi sender en virtuell Oreo i din retning. Vi bruker den for analyse og tilpassing av innhold Ja / Nei / Læs mere