inspari support
din løsning, vårt ansvar

For oss er support mer enn bare et ord. Det er ansvar for løsningen din med en holdning til hva som passer oppsettet ditt best. Det er handling i enhver situasjon.

Med Inspari Support får du sikkerhet, proaktivitet og tilgang til landets fremste spesialister på ditt området. Uten binding. Til en fornuftig pris.

Hvis du vil høre mer om en supportavtale – helt uforpliktende – så klikk nedenfor. Vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig.

har du
behov for support?  

Vi kan hjelpe deg hvis du har behov for BI-support. Med eller uten supportavtale – kunde hos Inspari eller ikke. Med en supportavtale får du:

  • en fast, lav responstid
  • vår omfattende innsikt i løsningen din
  • en bedre pris når vi løser oppgaver
  • beste fremgangsmåte ved ITIL-prosesser
  • tryggheten ved proaktiv support

Hvis du har behov for support så kontakt oss på + 45 70 26 22 56 eller support@inspari.dk. Enten du har utfordringer med datalageret ditt, front-end-verktøy eller prosessering av kuber, så finner vi en løsning sammen.

Inspari Support er åpent hverdager kl. 7–17. Hvis du trenger support på kveldstid, i helgen, på helligdager eller døgnet rundt har vi også en avtale som passer ditt behov. Du finner våre ulike moduler lengre ned på siden.

 

5 gode
grunner
for inspari
support

  1. Velg en erfaren partner
    Vår erfaring gjør løsningen din enda mer stabil. Vi tilbyr en løsning som er holdbar, ikke bare en quick-fix.

  2. Overlat ansvaret til oss
    Dine medarbeidere fortjener å feriere uforstyrret og få sove om natten, uansett tidssone. Overlat ansvaret til oss.

  3. Gjør det du er best til
    Vi starter hver morgen med å sjekke løsningen din. Så kan du konsentrere deg om dine oppgaver.

  4. Bruk ressursene optimalt
    Dine interne og eksterne konsulenter skal utvikle løsningen din og skape verdi. Ikke yte support.

  5. Hold deg oppdatert – til enhver tid
    Vår kompetanse er alltid oppdatert. Og vi sørger for at løsningen din også er det.

en supportavtale
for dine behov

Vår supportavtale er basert på grunnmodulen kalt work. Her overvåker vi ditt datalager og begynner feilsøking innen 2 timer i perioden 7-17 på hverdager . Har du også behov for support i helgene og på helligdager fra 7-17 velger du modulen week. Har du behov for support døgnet rundt hele året velger du year. Det gjelder f.eks. virksomheter med avdelinger i forskjellige tidssoner.

Support for BI-tool
Har du behov for support for f.eks. Qlik, Tableau eller Power BI kan du bygge oppå med modulen front-end-tools. Og til slutt kan du velge tilpassede verktøy til støtte for applikasjonen vi har opprettet for deg. Kort sagt – en avtale for dine behov.

Uansett hva du velger, er du ikke bundet. Vi synes ikke du skal binde deg til et abonnement du ikke har bruk for. Derfor kan du alltid si opp, oppgradere eller nedgradere en supportavtale med en måneds varsel.

Hvis du vil vite mer om de ulike modulene, og ikke minst prisene, klikk nedenfor for å bli kontaktet.

 

  

Inspari support moduloversigt

vårt konstante blikk
på løsningen din

Ingen teknikk er feilfri. Derfor er support-programvaren Sherlog® vårt konstante blikk på løsningen din. Vi blir varslet om endringer slik at vi kan reagere raskt og effektivt dersom uhellet er ute.

Samtidig lagrer Sherlog® både ytelse og historikk, så i mange tilfeller kan vi proaktivt forebygge hendelser. Det er kraftig support som utgjør en forskjell i hverdagen din.

del skjermen din
med support

Når vi snakker over telefon om dine spesifikke utfordringer bruker vi skjermdeling som et verktøy for å løse oppgaven på best mulig måte. Du gir tilgang til skjermen din ved å klikke på ‘start skjermdeling’. Denne handlingen starter Teamviewer, og deretter gir du oss aktiv tilgang til skjermen din. Merk – denne funksjonen skal du utelukkende bruke når du snakker med en supportkonsulent.

Hvis du har behov for support så kontakt oss på + 45 70 26 22 56 eller support@inspari.dk.

Privacy